Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..
Важливою складовою двигуна Шевроле Лачетті є вузол ГРМ . Це так званий газорозподільний механізм, який відповідає за черговість фаз впорська паливо-повітряної суміші та відведення продуктів згоряння. При неправильній роботі ГРМ Chevrolet Lacetti порушується синхронізація...
Неправильну роботу силового агрегату Шевроле Лачетті легко визначити за наявністю підвищених оборотів двигуна . У цьому випадку при роботі мотора на холостому ході оберти можуть підскакувати до 1500-200 (об/хв) замість належних 700-900 (об/хв) . Зрозуміло, підвищені оберти...
Стан масла і його кількість в коробці перемикання передач Шевроле Лачетті, є важливою умовою безпечної і довгострокової експлуатації блоку. Важлива не лише якість залитого матеріалу, але і достатність його в коробці. Періодично слід перевіряти кількість...
Однією з проблем, з якою можуть зіткнутися власники Шевроле Лачетті – троїння двигуна . Зазвичай це виникає на автомобілях з великим пробігом. Складність полягає в тому, що далеко не завжди вдається швидко встановити істинну причину зміни в роботі...
Для нормальної роботи багатьох приладів в Шевроле Лачетті потрібне стабільне електроживлення. Щоб у разі проблем в електроніці не постраждали самі деталі, в авто встановлені запобіжники, що захищають запчастини від можливого згорання. У цій моделі є блок...
При проведенні обслуговування приладової панелі автомобіля можуть виникнути деякі складнощі. Особливо, коли проводився демонтаж таких запчастин Шевроле Лачетті , як стрілки. Виставити їх надалі буде проблематично, особливо якщо немає відповідного досвіду....
Дивитись ще
Відгуки покупців: фільтр масляний
Maksim
Сервисом данного магазина остался доволен! Покупал все что нужно для прохождения ТО - 6, очень порадовало то что заказ отправили новой почтой, наложенным платежом, без предоплаты. Огромное спасибо магазину. Буду рекомендовать своим друзьям. УДОБНО и БЫСТРО!
Валентин
Вот и пришла очередная замена масла в двигателе, соответственно фильтра масляного и воздушного. Считается, что пробег на одном фильтре должен составлять 8 000 км, тогда как масло рекомендуется заменять через 15-20 тыс. км. То есть, фильтр рекомендуется менять чаще, чем заливать новое масло. Но обычно всё его меняют одновременно с заменой масла, 1-2 раза в год. и я не исключения)
Ростик
брал наобум. Угадал)